هتل الیت ورد elite World

مهمانان می توانند در کافی شاپ هتل منویی غنی از انواع قهوه ها را با سبکی مشابه با کافه های ایتالیایی کلاسیک داشته باشند . کافه های اطراف هتل نیز مکان مناسبی هستند که می توان در آنجا یک وعده غذایی عالی را با دیدن مناظر شهر زیبای استانبول میل نمود . اتاق های این هتل به سبک نئوکلاسیک طراحی شده اند که دارای موکت ظریف ، حمام بسیار لوکس با سنگ مرمر و تلویزیون با امکانات استاندارد می باشند . از امکانات تفریحی هتل می توان به استخری بزرگ ، استخر مخصوص کودکان و مرکز ورزشی مجهز همراه با حمام اشاره کرد .

هتل ۵ ستاره الیت ورد در مرکز شهر ودر فاصله ۵۰ متری از میدان تکسیم واقع شده است . بیمارستان Taksim Acıbadem تنها ۶۵۰ متر با هتل فاصله دارد . هتل دارای یک ناهار خوری بزرگ است که شامل ۲ رستوران و چندین کافی شاپ می باشد که انواع غذاهای ترکی به همراه غذاهای محبوب بین المللی و نوشیدنی های نایاب را سرو می کنند . چهار کافه در هتل مکان های دنجی برای گذران وقت هستند . اگر به دنبال سلامتی هستید ، Try Bar Fit را انتخاب کنید که در آن می توانید غذاهای سبک ، آب میوه های تازه و نوشیدنی های انرژی زا را بیابید.

هتل الیت ورد استانبول در قلب شهر و در نزدیکی خیابان پر جنب و جوش استقلال که مراکز خرید ، گالری های هنری ، کافه ها و رستوران های زیادی را در دل خود دارد قرار گرفته است . مجمموعه ای از برندهای معروف دنیا در کنار هم در این خیابان معروف ، جایی برای خرید راحت را برای مسافران فراهم آورده است . همچنین ایستگاه مترو تکسیم با فاصله ۴۰۰ متری از هتل ، امکان دسترسی به دیگر مناطق دیدنی و جذاب استانبول را مهیا نموده است . هتل ۵ ستاره الیت ورد از هتل های معروف و محبوب با موقعیت مکانی خوب در استانبول می باشد .

 موقعیت هتل :

این هتل در تقسیم ، شهر جدید ، در وسط استانبول ، محل ملاقات آسیا و اروپا واقع شده است. این مکان نزدیک به مراکز تجاری ، بهداشتی ، خرید ، فرهنگ و سرگرمی است. رستوران ها ، کافه ها ، شبهای زنده و پیوند شبکه وسایل حمل و نقل عمومی در مجاورت آن قرار دارند. ایستگاه قطار سرکسی ، ایا سوفیا ، کاخ توپکاپی ، مسجد آبی و بازار بزرگ تقریباً ۱۵ دقیقه با وسایل نقلیه عمومی فاصله دارند. فرودگاه آتاتورک حدود ۲۰ کیلومتر با هتل فاصله دارد ، در حالی که فرودگاه صبیحا تقریبا ۶۰ کیلومتر با آن فاصله دارد.

امکانات هتل:

۲۴۵ اتاق و ۴ سوئیت در ۱۷ طبقه قرار دارد و با ۳ آسانسور می توان به آنها رسید. میز پذیرش شبانه روز فعال است. امکانات رفاهی شامل اتاق رختکن ، صندوق امانات و خدمات مبادله ارزی است. دسترسی وای فای به اینترنت در مناطق عمومی فراهم شده است. تعدادی مغازه نیز وجود دارد. کودکان می توانند از زمین بازی لذت ببرند. یک پارکینگ در دسترس است. خدمات بیشتر شامل خدمات مراقبت از کودک در صورت درخواست ، کمک پزشکی ، سرویس اتاق (با هزینه) ، خدمات خشکشویی و آرایشگاه می باشد. سخنرانی ها و جلسات در یکی از ۹ اتاق کنفرانس برگزار می شود.

اتاق های هتل :

تهویه هوا و گرمایش قابل تنظیم به صورت جداگانه اطمینان می دهد که اتاق هادارای دمای مناسب می باشند. یک بالکن از ویژگی های استاندارد برخی از اتاق ها است. همه اتاق ها دارای فرش و یک تخت دونفره یا یک تختخواب به بزرگ هستند صندوق امانات ، مینی بار و یک میز نیز در دسترس است. مهمانان همچنین یک ایستگاه چای / قهوه را که از ویژگی های استاندارد است ، پیدا می کنند. دسترسی به اینترنت ، تلفن مستقیم و تلویزیون با کانالهای ماهواره ای / کابل کلیه ملزومات را برای یک تعطیلات راحت فراهم می کند. در حمام ها سشوار و حوله ارائه می شود که شامل دوش و وان هستند. اتاقهای مناسب با ویلچر با حمام های قابل دسترسی به ویلچر نیز در دسترس هستند.

ورزش/سرگرمی :

مجموعه استخر (باآب تمیز وتازه) دارای استخرهای گرم ، استخر در فضای داخلی و استخر کودکان است. مکان های آفتابگیر برای آفتاب گرفتن مناسب هستند. انواع نوشیدنی های تازه پذیرای مهمانان در نوارکناره استخر هستند. امکانات و خدمات تفریحی متنوعی وجود دارد از جمله ، سالن ورزشی ، آبگرم ، سونا ، حمام بخار ، حمام ، سالن زیبایی و ماساژ درمانی.

پذیرایی و غذا :

انواع مختلف غذاخوری از جمله کافه و رستوران وجود دارد. یک رستوران غیر سیگاری با تهویه مطبوع ، صندلی های بلند و یک منطقه جداگانه برای افراد سیگاری در دسترس مهمانان است. اقامت + صبحانه را می توان رزرو کرد. هنگام صرف صبحانه ، میهمانان از خود با بوفه مفصل پذیرایی می کنند. برای ناهار و شام می توان از غذاها به صورت الاکارته استفاده نمود.

پرداخت در هتل :

کارت های اعتباری مورد پذیرش در هتل : امریکن اکسپرس ، ویزا ، دیترزکلاب و مستر کارت می باشند