هتل تایتانیک سیتی Taitanic city

یکی از هتل های 4 ستاره موجود در شهر استانبول، هتل تایتانیک سیتی استانبول می باشد که مورد توجه گردشگران قرار گرفته است و بسیاری از افراد این هتل را برای اقامت در شهر استانبول انتخاب می کنند، اگر قصد انتخاب هتل Titanic City استانبول را دارید در این مقاله با ما همراه باشید تا امکانات و اتاق های این هتل را بررسی کنیم.

هتل تايتانيك سيتي استانبول در محله بی اوغلو که یکی از محله های معروف و قدیمی شهر استانبول می باشد واقع شده است، توریست هایی که یکی از هتل های موجود در محله بی اوغلو را برای اقامت انتخاب می کنند باید بدانند که این هتل ها دسترسی آسانی به نقاط مهم شهر و مراکز خرید مطرح دارند و آن ها به راحتی می توانند به گشت و گذار بپردازند. موقعیت مکانی مناسب، امکانات خوب و رفتار محترمانه کارکنان این هتل سبب شده که تعداد رزرو هتل تایتانیک استانبول افزایش پیدا کند و هتل همواره مملو از مسافر باشد.

امکانات هتل تایتانیک در استانبول

گردشگران تور استانبول بدانند که در این هتل امکانات رفاهی خوبی وجود دارد که تعدادی از آن ها عبارتند از استخر شنا، باشگاه بدنسازی، اتاق ماساژ، سونا، خدمات اسپا، جکوزی، آبگرم، اتاق چمدان، نگهبانی، امکانات ویژه افراد معلول، رستوران، کافه، اینترنت پرسرعت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، کافی نت، مرکز تجاری، سالن کنفرانس، اتاق های سیگاری، آسانسور، مجموعه ماه عسل، امکانات اتاق های ویژه، صندوق امانات، پارکینگ، میز تور و خدمات بلیط، پذیرش 24 ساعته، صرافی، حمام ترکی، اتاق های خانوادگی، اتاق های غیر سیگاری، روزنامه، میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی، خدمات خانه داری، لابی، مرکز نگهداری کودکان، لاندری، اتوشویی و غیره. در رستوران هتل صبحانه بوفه شامل تخم مرغ، پنیر، سالاد، ژامبون و میوه های تازه و غیره است. میهمانان می توانند برای وعده های ناهار و شام خود از غذاهای بومی و محلی که در رستوران های الستا و کامپس سرو می گردد نیز سفارش دهند و لذت ببرند.

واحدهای اقامتی هتل تایتانیک سیتی

در تایتانیک سیتی استانبول 183 واحد اقامتی وجود دارد که گردشگران تور ترکیه با توجه به ظرفیت و امکانات موجود در هر یک از آن ها، می توانند اتاق مناسب خود را انتخاب کنند و مبلغ مربوطه را پرداخت نمایند. از امکاناتی که در تمامی اتاق های این مجموعه وجود دارد می توان به یخچال، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، قهوه ساز، تلفن، حمام اختصاصی با دوش و وان مخصوص، میز مخصوص نوشیدنی، صبحانه در اتاق، تلفن، تهویه مناسب، میز کار، کف پارکت، تخت های استاندارد با ملحفه و بالشت های تمیز، سشوار، میز غذاخوری، کمد لباس، سرویس بهداشتی و غیره اشاره کرد.

انواع اتاق های هتل تایتانیک سیتی

   اتاق استاندارد 2 تخته با متراژ 25 مترمربع

   اتاق سوپریور 2 نفره با متراژ 25 مترمربع

   اتاق 2 نفره لوکس با متراژ 36 مترمربع

   اتاق 2 نفره اجرایی با متراژ 33 مترمربع

   اتاق خانوادگی با متراژ 28 مترمربع

   اتاق کانکت روم با متراژ 48 مترمربع

   سوئیت با متراژ 48 مترمربع

قوانین تایتانیک سیتی

ورود حیوانات خانگی غیر مجاز است.

تحویل اتاق ها در ساعت 14 و تخلیه آن ها در ساعت 12 انجام می شود.

حداقل سن برای رزرو اتاق 18 سال است.

کارکنان هتل به زبان های ترکی، عربی و انگلیسی تسلط دارند.

فاصله هتل تایتانیک سيتي استانبول از مکان های مهم

1. ایستگاه مترو 0.1 مایل

2. میدان تقسیم 0.3 مایل

3. خیابان استقلال 0.3 مایل

4. مرکز خرید دمیرورن 0.5 مایل

5. فرودگاه بین المللی صبیحا 19.6 مایل

6. فرودگاه آتاتورک 19.6 مایل

7. برج ساعت دولماباغچه 0.7 مایل

8. کاخ دولماباغچه 0.9 مایل

9. برج گالاتا 1.2 مایل

10. برج دختر 1.7 مایل

11. بازار ادویه 1.8 مایل

12. مسجد سلیمانیه 2 مایل

13. موزه هنرهای مدرن استانبول 1 مایل

14. برج مایدن 1.7 مایل

15. کاخ توپکاپی 5.5 کیلومتر

16. مرکز نمایشگاه های بین المللی 20 کیلومتر