هتل دیوان divan

این هتل ۵ ستاره در نزدیکی میدان تکسیم و در بخش تجاری شهر زیبای استانبول قرار گرفته است. زمانی که در هتل دیوان استانبول اقامت دارید، نگران هیچ موردی نخواهید بود؛ زیرا این هتل در کنار رستوران های متعدد، ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی، مراکز خرید و … قرار گرفته است.

خدمات رفاهی هتل دیوان استانبول

ابتدا به سراغ خدمات بخش پذیرش می رویم. این بخش که کارمندان آن ۲۴ ساعته کار می کنند، دارای صندوق امانات و انبار چمدان است. ارز و پول را می توانید همینجا تبدیل کنید و در مواقعی از ورود و خروج سریع یا خصوصی بهره مند شوید. برای گشت و گذار در استانبول از راهنمای این بخش کمک بگیرید و البته خدمات تور و بلیط هم در اینجا ارائه می شود.

خانواده ها می توانند از خدمات نگهداری و پرستاری از کودکان با پرداخت هزینه جداگانه ای استفاده کنند. حمل و نقل شهری و ترانسفر فرودگاهی را هتل دیوان تقبل می کند که البته مبلغی را باید برای آن بپردازید. سیگار کشیدن در تمام محوطه های هتل ممنوع است، مگر در مکان های خاصی که به این منظور تعبیه شده است. خدمات رفاهی دیگر عبارتند از:

  • اجاره ماشین
  • اینترنت رایگان
  • پارکینگ خصوصی و گاراژی با هزینه مجزا
  • مغازه سوغاتی
  • آسانسور
  • خدمات VIP
  • آرایشگاه مردانه و زنانه
  • روزنامه

این هتل خدمات و تجهیزات کاملی برای مهمانان ناتوان و کم توان فراهم کرده است. علاوه بر آن، اگر سفرتان به استانبول کاری است و نیاز به اتاقی برای جلسه دارید، با پرداخت هزینه مجزایی می توانید از اتاق های کنفرانس هتل استفاده کنید. دستگاه فکس و کپی و سالن همایش هم به این منظور آماده شده است.

 ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. خدمات شست و شوی هتل شامل اتوشویی، خشکشویی، اتوکشی و واکس کفش است که همگی هزینه مجزایی دارند.

کارکنان هتل به زبان های گوناگونی از جمله ترکی، ایتالیایی، عربی و انگلیسی صحبت می کنند.

ساعت ورود به هتل ۱۴:۰۰ و آخرین ساعت خروج ۱۲:۰۰ می باشد.

امکانات تفریحی هتل دیوان استانبول

این هتل انواع و اقسام خدمات زیبایی مانند کوتاهی مو و … را برای شما تدارک دیده است. برای اینکه از تجهیزات باربکیو استفاده کنید، هزینه مجزایی باید پرداخت نمایید. استخر هتل برای شما آماده است و علاوه بر آن، سونای خشک، جکوزی، حمام ترکی و سونای بخار هم در هتل موجود است.

هتل استخر آب گرمی هم دارد که حسابی خستگی را از تن شما بیرون می کند. اگر نگران ورزش روزانه تان هستید، باشگاه بدنسازی هتل، مناسب شماست. تراس هتل دیگر جایی است که می توانید از آن استفاده کنید.

رستوران های هتل

صبح ها می توانید برای صرف صبحانه به رستوران بروید که به صورت بوفه باز از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح سرو می شود.

دیوان لوکانتا: این رستوران متخصص طبخ غذاهای مدیترانه ایست و ناهار و شام سرو می کند. برای استفاده از این رستوران باید از قبل رزرو داشته باشید.

دیوان پاب: این رستوران غذاهای بین المللی سرو می کند و هر سه وعده را می توانید اینجا میل کنید.

رستوران مارومی: غذاهای این رستوران، ژاپنی هستند و برای ناهار و شام با رزرو قبلی می توانید به اینجا بروید.

امکانات اتاق های هتل

هتل دیوان استانبول دارای ۱۹۱ اتاق و سوییت می باشد. همه آن ها دارای سرویس خواب باکیفیت هستند و جنس ملحفه های آن نخ مصری است. تلویزیون صفحه تخت در اتاق ها موجود است و شبکه های متفاوتی را پخش می کند.

در داخل اتاق ها می توانید مبل راحتی مشاهده کنید. تهویه هوا در اینجا وجود دارد و شما خودتان می توانید کنترل دمای اتاق را تنظیم کنید. در صورت درخواست برایتان اتو و میز اتو آورده می شود. پرستاری از کودک در داخل اتاق ها با هزینه جداگانه ای امکان پذیر است. موارد دیگری که جزو امکانات اتاق ها محسوب می شوند عبارتند از:

  • گاوصندوق کوچک
  •  گهواره یا تخت نوزاد رایگان
  • پنکه سقفی
  • روزنامه
  • دمپایی
  • میزتحریر
  • آیپاد داک استیشن
  • تخت اضافه یا تاشو (با هزینه مجزا)

سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیبی از وان و دوشی به سبک بارانی هستند و لوازم بهداشتی-آرایشی نظیر صابون، شامپو، حوله و سشوار در آن ها قرار داده شده است.

انواع اتاق های هتل

اتاق دلوکس: این اتاق ها ۳۶ متری هستند که یک تخت دونفره یا دو تخت تک‌نفره در آن ها وجود دارد. از آنجا دید خوبی به شهر دارید.

سوییت ۱ خوابه: مساحت این سوییت ها ۵۴ متر است که در آن ها یک تخت دونفره و یک مبل تخت‌خواب‌شو موجود است. نمای آن ها رو به شهر است.

سوییت کینگ ۱ خوابه: فضای ۵۴ متری این آپارتمان ها با یک تخت دونفره کینگ بزرگ و یک مبل تخت‌خواب‌شو پر شده است. دید این سوییت ها رو به پارک است.

اتاق سوپریر: این اتاق ها ۳۳ متر مربع مساحت دارند که یک تخت دونفره یا دو تخت تک‌نفره در آن ها موجود است. برخی از آن ها دید پارک و بعضی دید شهر را دارند.

اتاق های خانوادگی تودرتو: مساحت این اتاق ها ۶۶ متر است که در آن یک تخت دونفره کینگ بزرگ و دو تخت تک‌نفره وجود دارد. در آن ها یک میزنهارخوری ۸ نفره وجود دارد. دید آن ها رو به پارک است.

اتاق دلوکس تویین: این اتاق ها ۳۶ متر هستند و دو تخت تک‌نفره دارند. دید آن ها رو به پارک است.

فاصله هتل با جاذبه های استانبول

میدان تکسیم: تنها ۸ دقیقه پیاده روی با این میدان معروف فاصله دارید. با تاکسی هم ۵ دقیقه ای می رسید. با اتوبوس ۸ دقیقه ای خواهید رسید.

خیابان استقلال: این خیابان هم با ۱۰ دقیقه پیاده روی در دسترس است. با تاکسی ۸ دقیقه ای و با اتوبوس ۹ دقیقه ای می رسید.

مرکز فرهنگی آتاتورک: برای اینکه به این جاذبه برسید باید به سمت میدان تکسیم حرکت کنید و بعد از ۷ دقیقه پیاده روی به آن جا می رسید.

کاخ دلما باغچه و برج ساعت دلما باغچه: این کاخ تا شما تنها ۱ کیلومتر فاصله دارد. اگر پیاده بروید معمولا ۱۳ دقیقه ای آن را می بینید و اگر با تاکسی بروید ۶ دقیقه طول می کشد. اتوبوس هم ۱۲ دقیقه تا آن جا فاصله دارد.

ایاصوفیه: حدودا ۵ کیلومتر با این جاذبه فاصله دارید. می توانید با تاکسی ۳۳ دقیقه ای، با اتوبوس ۴۰ دقیقه ای و با تراموا ۳۶ دقیقه ای خواهید رسید.

کاخ توپکاپی: برای رسیدن به این کاخ که حدودا ۵ کیلومتر با شما فاصله دارد، اگر با تاکسی بروید ۳۰ دقیقه، اگر با اتوبوس بروید، ۳۰ دقیقه و اگر با تراموا بروید حدودا ۴۰ دقیقه ای خواهید رسید.

برج گالاتا: تا این برج حدودا ۲ کیلومتر فاصله دارید که با تاکسی ۱۴ دقیقه ای، پیاده ۳۱ دقیقه و با اتوبوس ۱۸ دقیقه ای می رسید.

حمام ترکی گالاتا سارای: این جاذبه از شما ۱.۵ کیلومتر دورتر است. برای رفتن به آن جا با اتوبوس، ۱۴ دقیقه زمان را باید در نظر بگیرید و با تاکسی ۱۰ دقیقه طول می کشد.

بازار ادویه و بازار بزرگ استانبول: تا این جاذبه ۴ کیلومتر فاصله دارید که اتوبوس شما را بین ۲۵ تا ۴۰ دقیقه بعد می رساند. با تراموا ۳۶ دقیقه و با مترو ۲۷ دقیقه طول می کشد.

فرودگاه آتاتورک استانبول: هتل شما تقریبا ۱۵ کیلومتر از این فرودگاه دورتر است. با تاکسی بعد از ۳۰ دقیقه می رسید. با مترو ۱ شاعت و با اتوبوس ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه بعد خواهید رسید.

فرودگاه سابیها: این فرودگاه از شما ۳۱ کیلومتر دورتر است. تاکسی ۵۰ دقیقه ای شما را می رساند.