هتل سمینال تکسیم Seminal Taksim

امکانات هتل سمینال تکسیم استانبول

شهر استانبول به رغم توریست های بی شماری که هرساله میزبانی می کند، هتل های فراوانی را در خود جای داده است؛ اما در این بین تعداد هتل های 4 ستاره نیز کم نبوده ولی ما در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین هتل های 4 ستاره این شهر را به شما معرفی نماییم. هتل سمینال تکسیم استانبول در منطقه تکسیم واقع شده و تنها 120 متر با میدان تکسیم فاصله دارد که این امر بیانگر موقعیت مکانی بی نظیر این اقامتگاه می باشد. هتل سمینال تکسیم که تعداد 88 واحد اقامتی را دارا می باشد، در سال 2016 مورد بازسازی قرار گرفته و چشم اندازی بسیار زیبایی از تنگه بسفر را به نمایش گذاشته است.

هتل Seminal Taksim مجهز به امکانات رفاهی بسیار خوبی است که در ادامه آن ها را ذکر می کنیم:

استخر، اینترنت رایگان، شاتل فرودگاهی، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ اختصاصی، اتاق های خانوادگی، میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی، تراس، فضای سبز، کافی شاپ، رستوران، صبحانه در اتاق، ترانسفر فرودگاهی (با هزینه)، نگهبان، اتاق چمدان، میز تور، صرافی، اتوشویی (با هزینه)، خشکشویی (با هزینه)، فکس وکپی (با هزینه)، امکانات برگزاری جلسه (با هزینه)، اتاق های سیگاری، اجاره اتومبیل، اتاق های عایق صدا، آسانسور، اتاق های وی آی پی، اتاق های غیرسیگاری، امکانات و تجهیزاتی برای افراد ناتوان و سرویس دهی اتاق ها. همچنین گردشگران  می توانند برای رفع خستگی از سونا، جکوزی، اسپا، حمام ترکی (با هزینه) و آبگرم (با هزینه) که در هتل سمینال در نظر گرفته شده بهره ببرند. لازم به ذکر است که بگوییم کارکنانی که در هتل Seminal Taksim استانبول فعالیت دارند، به زبان های ترکی، انگلیسی و عربی مسلط هستند و از این طریق با میهمانان ارتباط برقرار می کنند.

در رستوران و کافی شاپ هتل سمینال انواع غذاهای بین المللی و محلی و انواع نوشیدنی های گرم و سرد مطابق با فصلی که شما به این هتل مراجعه می کنید، سرو می گردد که می توانید هر یک را انتخاب کرده و در محیطی شکیل میل کنید. رستوران هتل دارای فضای باز نیز می باشد که صنذلی هایی رو به کوچه دارند.

اتاق های هتل سمینال تکسیم

همان گونه که در بالا اشاره کردیم 88 واحد اقامتی در Seminal Taksim Hotel  وجود دارد که تمامی آن ها با مبلمان چوبی و تخت های زیبا مزین شده اند. اما امکانات و خدماتی به صورت مشترک در کلیه اتاق ها وجود دارد که عبارتند از: حمام اختصاصی با دوش مخصوص، لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار، تلویزیون صفحه تخت، سرویس بیداری از خواب، تلفن، میزکار، کتری برقی، تهویه هوای مناسب، یخچال، انواع نوشیدنی، سیستم گرمایشی مناسب، فرش، کمد لباس و جالباسی. انواع اتاق هایی که در این هتل وجود دارند به شرح زیر می باشد:

-اتاق های استاندارد دونفره با متراژ 24 مترمربع

-اتاق های خانوادگی با متراژ 28 مترمربع

-اتاق های سه نفره با متراژ 30 مترمربع

-اتاق های کانکت با متراژ 32 مترمربع

-اتاق های دونفره با نمای دریا و با متراژ 45 مترمربع

-سوئیت های با نمای دریا و با متراژ 45 مترمربع

مقررات هتل سمینال در استانبول

1.ساعت تحویل اتاق ها به مسافران 14 و ساعت تحویل گرفتن آن ها 12 می باشد.

2.ورود حیوانات خانگی به فضای داخلی هتل ممنوع است.

3.افراد بالای 13 سال بزرگسال به حساب می آیند.

فاصله هتل سمینال استانبول از مکان های گردشگری شهر

-میدان تقسیم استانبول 120 متر

-خیابان استقلال 100 متر

-موزه پرا 1.4 کیلومتر

-کاخ دلمه باغچه 1.7 کیلومتر

-برج گالاتا 2.3 کیلومتر

-تنگه بسفر 4.2 کیلومتر

-موزه هنر مدرن استانبول 1.7 کیلومتر

-مسجد اورتاکوی 4.2 کیلومتر

-بازار بزرگ استانبول 4.9 کیلومتر

-آب انبار باسیلیکا 5.2 کیلومتر

-کاخ توپکاپی 5.5 کیلومتر

-مسجد ایاصوفیه 6.1 کیلومتر

-کلیسای ایا ایرنه 6.1 کیلومتر

-مرکز خرید فروم استانبول 11.3 کیلومتر

-آکواریوم استانبول 23.2 کیلومتر

-مرکز خرید پالادیوم استانبول 19.1 کیلومتر

-جنگل بلگراد 21.3 کیلومتر