هتل ماریوت Marriott Hotel Sisli

موقعیت هتل :

هتل دراستانبول واقع شده است. نزدیکترین فرودگاه ، آتاتورک است.

امکانات هتل :

هتل دارای 259 اتاق ، و آسانسور و پذیرش است. امکانات رفاهی شامل اتاق رختکن ، صندوق امانات و صرافی است. دسترسی اینترنت وای فای به مهمانان ارائه می شود. همچنین تعدادی مغازه وجود دارد که مناسب بازدیدو خرید هستند. کودکان می توانند از زمین بازی لذت ببرند. فضاهای پارکینگ در دسترس مهمانانی است که با اتومبیل سفر می کنند. سایر خدمات شامل خدمات امنیتی 24 ساعته ، غرفه روزنامه، سرویس نگهداری از کودک ، سرویس ترانسفر ، سرویس 24 ساعته اتاق ، خدمات خشکشویی و آرایشگاه است.

اتاق های هتل

تهویه مطبوع باعث حفظ دمای مناسب اتاق می شود. بیشتر واحدها دارای منظره دریا هستند. اتاق ها دارای یک تختخواب بزرگ و یک مبل تخت خواب شو هستند. تخت اضافه دراتاق قابل درخواست است. صندوق امانات و مینی بار ،یخچال مینی و ایستگاه چای / قهوه و یک ست لوازم اتو برای راحتی مهمانان ارائه شده است. تلفن ، تلویزیون و وای فای نیز ارائه شده است. یک سرویس عصرانه ، راحتی بیشتری را برای مهمانان مهیامی کند. دمپایی دراتاق موجود است. حمام دارای سشوار ، دوش ، وان ومحصولات آرایشی است . هتل دارای اتاق های خانوادگی و اتاق های غیر سیگاری است.

ورزش/سرگرمی :

استخرهای سرپوشیده و روباز برای ورزش و استراحت بسیار ایده آل هستند. هتل دارای زمین تنیس است برای کسانی که مایل به فعالیت در هنگام تعطیلات هستند . امکانات ورزشی و تفریحی در هتل شامل سالن بدن سازی و ایروبیک است. امکانات مختلف سلامتی در هتل وجود دارد که شامل آبگرم ، سونا ، حمام بخار ، حمام ، سالن زیبایی ، ماساژدرمانی و آب درمانی می باشد. بچه ها در کلوپ مخصوص به خوبی مراقبت می شوند.

پذیرایی و غذا :

هتل دارای یک اتاق غذاخوری است. ۲وعده غذایی به عنوان گزینه رزرو غذایی ارائه می شود. در صبحانه ، ناهار و شام غذاهای بسیار خوشمزه ای ارائه می شوند. وعده های غذایی ویژه از جمله غذاهای گیاهی نیز موجود است. سرآشپزهای هتل غذاهای خوشمزه ای را آماده و ارائه می کنند.

پرداخت در هتل:

 کارت های اعتباری مورد پذیرش در هتل: امریکن اکسپرس، ویزاو مستر کارت می باشند.