هتل هیلتون hilton

موقعیت هتل :

هتل در قسمت اروپایی استانبول با چشم اندازی زیبا قرار گرفته است، هتل در فاصله نزدیکی از کنگره و مرکز نمایشگاه های لطفی کردار، میدان تاکسیم و شیک نیشانتاشی قرار گرفته است. هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک حدود 24 کیلومتر و تا فرودگاه صبیحا استانبول 45 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل :

. ۴۹۹اتاق غیر سیگاری و 15 سوئیت در 9 طبقه قرار دارند و با 8 آسانسور می توان به آنها رسید. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته در خدمت میهمانان می باشد.خدمات و امکانات شامل صندوق امانات، صرافی، روزنامه، آرایشگاه، 27 اتاق کنفرانس و یک مرکز تجاری است. دسترسی به اینترنت وای فای در اماکن عمومی (با هزینه) به مهمانان اجازه می دهد تا درارتباط باشند.تعدادی مغازه از جمله سوپر مارکت و فروشگاه سوغاتی وجود دارد. هتل دارای یک زمین بازی و یک باغ دوست داشتنی است. هتل دارای پارکینگ (با هزینه) است

اتاق های هتل :

اتاقها مجهز به تهویه مطبوع و گرمایش قابل تنظیم به صورت جداگانه هستند. میهمانان می توانند در بالکن یا تراس از منظره دریا لذت ببرند. همه اتاق ها فرش دارند و شامل یک تخت دونفره یا یک تختخواب بزرگ هستند. صندوق امانات و مینی بار نیز موجود است. امکانات اضافی شامل یخچال، مینی یخچال و ایستگاه چای / قهوه است. یک مجموعه اتو برای راحتی مهمانان ارائه شده است. تلفن مستقیم، تلویزیون با کانالهای ماهواره ای / کابل، رادیو، ساعت زنگ دار و وای فای (با هزینه) نیز ارائه می شود. حمام مجهز به دوش ، وان و سشوار است. میهمانان همچنین می توانند اتاقهای مخصوص معلولان با حمامهای قابل دسترسی با ویلچر رزرو کنند. اتاقهای خانوادگی برای والدین دارای فرزند در دسترس است.

ورزش/سرگرمی :

میهمانان می توانند از استخر سرپوشیده و روباز استفاده کنند. منطقه استخر آب شیرین و آب گرم، دارای استخر کودکان نیز می باشد. میهمانان می توانند ازنوشیدنی های تازه درکافه کناراستخرو از جکوزی آرام بخش (بدون هزینه اضافی)لذت برده و ریلکس کنند .سالن های آفتاب و چترهای آفتابی در تراس، میهمانان را به استراحت و آرامش دعوت می کنند. میهمانان علاقمند به ورزش می توانند از زمین تنیس و بسکتبال (با پرداخت هزیته اضافی ) استفاده کنند.یک مجموعه سلامتی با آبگرم، سونا، حمام بخار و حمام ترکی و با هزینه اضافی سالن زیبایی، درمان های ماساژ و سولاریوم وجود دارد. والدین می توانند در حالی که بچه ها درفعالیت های سرگرم کننده شرکت می کنند،به استراحت بپردازند .

پذیرایی و غذا :

غذاهای مختلفی در رستوران وجود دارد. میهمانان می توانند غذای خود را در رستورانی مجهز به تهویه هوا وصندلی های بلند برای بچه ها ،صرف نموده و از آن لذت ببرند. اقامت همراه صبحانه به عنوان گزینه پذیرایی ارائه می شود. یک صبحانه بوفه مفصل شروع خوبی را در روز تضمین می کند. در ناهار و شام، میهمانان می توانند از الاکارته و یک فهرست تنظیم شده استفاده کنند. وعده های غذایی ویژه ازجمله وعده های غذایی رژیمی نیز موجود است.

پرداخت در هتل :

هتل کارتهای اعتباری ویزا،جی سی بی، دینرز کلاب ،امریکن اکسپرس و مستر کارت را می پذیرد.