هتل کناک تکسیم Konak Hotel Taksim

اقامت در هتل Konak Hotel Taksim استانبول که دارای امکانات بسیار خوبی است می تواند خاطره خوشی رو برای شما به ارمغان آورد. هتل کناک تکسیم از نظر موقعیت مکانی در جای بسیار خوبی قرار گرفته، طوری که به جاذبه های طبیعی شهر استانبول مثل برج ساعت، باغ دولما باغچه، پل بسفر و …. و از همه مهم تر به میدان تکسیم استانبول نزدیک است.

هتل کناک تکسیم استانبول در سال ۱۹۷۲ افتتاح شده است و در سال ۲۰۰۸ این هتل بازسازی شد. هتل Konak Hotel Taksim دارای ۱۱۷ اتاق می‌باشد. هتل کناک تکسیم استانبول یکی از هتل های چهار ستاره استانبول بوده، که دارای امکانات فراوانی است که در ادامه درباره آن صحبت خواهیم کرد.

امکانات و خدمات هتل آپارتمان Konak Hotel Taksim

هتل Konak Hotel Taksim دارای امکانات بسیار عالی است. که شامل  تهویه مطبوع، اتاق نگهداری کودک، اتاق بالکن دار، اتاق خانوادگی، اتاق جلسات، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، گاوصندوق، پارکینگ، دو نوع رستوران، اتاق کنفرانس، اتاق مخصوص سیگار کشیدن، میز راهنمای تور، خدمات مبادله ارز و صرافی، اتاق عایق صدا، خدمات ویژه برای معلولین، دستگاه کپی و فکس، خدمات پرستاری مناسب برای کودکان و… است.

هتل کناک تکسیم استانبول دارای سالن بدنسازی به همراه ماساژورهای مجرب و حرفه ای نیز می باشد. خدمات دهی هتل کناک تکسیم از نوع BB است.  یکی از نکات اساسی که افرادی که دارای حیوانات خانگی هستند باید به آن توجه کنند، این است که متاسفانه در این هتل ورود حیوانات خانگی ممنوع می باشد. افرادی که به زبان ترکی استانبولی مسلط نیست نگران نباشند، پرسنل مجرب هتل Konak Hotel Taksim مسلط به زبان انگلیسی هم هستند.

یکی از بهترین امکانات هتل Konak Hotel Taksim وجود دو نوع رستوران در آن می باشد.

در  رستوران کازان آن انواع شیرینی ها و دسرهای خوشمزه وجود دارد که چنان مزه ای دارند که تا سال ها، مزه آن ها را فراموش نخواهید کرد. البته لازم به ذکر است که در رستوران کازان هتل کناک تکسیم استانبول صبحانه نیز سرو می شود.

در رستوران دیگر این هتل که سرباز نیز هست، غذا و نوشیدنی های لذیذ سرو می شود. در رستوران کازان این هتل، صبحانه فقط سرو می‌شود و برای وعده های دیگر، باید به رستوران دیگر آن مراجعه کرد.

یکی از بهترین ویژگی های که باعث شده افراد بسیاری هتل Konak Hotel Taksim را به عنوان اقامت انتخاب کنند، برخورد بسیار خوب پرسنل این هتل است.

بسیاری از افراد علاقه دارند که وعده های ناهار و صبحانه خود را در اتاق خودشان میل کنند و متاسفانه تعداد زیادی از هتل ها این امکان را ندارند. مژده خوب درباره هتل کناک تکسیم استانبول این است که امکان سرو ناهار و صبحانه داخل اتاق وجود دارد.

اتاق های هتل آپارتمان Konak Hotel Taksim

هتل Konak Hotel Taksim دارای اتاق های بسیار شیکی بوده که امکانات فراوانی دارند. هتل کناک تکسیم استانبول دارای ۴ نوع اتاق بوده، که شامل اتاق سوپریور، اتاق دلوکس، سوئیت کناک و اتاق Konak Family studio می‌باشد.

اتاق های هتل کناک تکسیم دارای امکاناتی شامل: اینترنت رایگان، تهویه مناسب، نظافت روزانه اتاق ها، تلویزیون صفحه تخت، بالکن، جعبه ایمنی، سشوار، برق اضطراری، چای و قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب و…. می باشد. نکته مهمی که باید به آن توجه کرد قبل از اقامت در این هتل، این است که اندازه اتاق های این هتل کوچک بوده و خیلی نمی توان از آن ها انتظار داشت. بیشتر اتاق های این هتل، مخصوص زوج های جوان که معمولا دو نفر هستند می باشد.

یکی از ویژگی های خوب اتاق های هتل کناک تکسیم استانبول این است که دکوراسیون آن ها تلفیقی از سنت ترکیه و مدرنیته می باشد. 

فاصله هتل آپارتمان Konak Hotel Taksim از مکان های مهم استانبول

یکی از ملاک های افرادی که می خواهند هتلی را برای اقامت در یک شهر توریستی مثل استانبول  انتخاب کنند، فاصله آن هتل تا جاهای گردشگری و زیبای آن شهر است. پس به همین دلیل ما در ادامه درباره فاصله هتل Konak Hotel Taksim تا جاهای مهم شهر استانبول خواهیم گفت.

فاصله هتل کناک استانبول تا میدان تکسیم استانبول فقط ۰.۸ کیلومتر است یعنی فاصله این هتل تا میدان تکسیم استانبول آن چنان کم است که بسیاری از افراد به این دلیل اقامت در هتل کناک تکسیم استانبول را برای اقامت در استانبول انتخاب می کنند. افرادی که ملاکشان برای انتخاب هتل در شهر استانبول نزدیکی آن تا مراکز خرید است لازم است که به اطلاعات زیر توجه کنند.

فاصله هتل کناک تکسیم استانبول تا بازار خرید مسیر کارسیسی استانبول ۱.۴ کیلومتر، تا مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی استانبول ۱.۴ کیلومتر، تا مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول ۱۷.۲ کیلومتر، تا مرکز خرید پالادیوم استانبول ۱۹.۲ کیلومتر، تا مرکز خرید مگا اوت لت ونیزیا استانبول ۱۹.۵ کیلومتر و تا مرکز خرید استانبول مال ۲۱.۹ کیلومتر می باشد.

و می توان دیگر مکان های مهم استانبول تا این هتل را به شرح زیر اعلام کرد.

تا جزیره بیوک آدا استانبول ۳۲.۴ کیلومتر، تا جنگل بلگراد استانبول ۲۵.۹ کیلومتر، تا پل سلطان محمد فاتح استانبول ۲۴ کیلومتر، تا کاخ کوچوک سو استانبول ۲۳.۸ کیلومتر