هتل تانگو تکسیم tango taksim

استانبول شهری توریستی است که در قاره ی اروپا و در کشور زیبای ترکیه قرار گرفته است؛ این شهر که سالانه تعداد بسیار زیادی از گردشگران را به سوی خود جذب می کند و به عنوان مقصد سفر خیلی از مسافران شناخته می شود، هتل های بسیاری نیز درون خودش جای داده است.

تقریبا انتخاب یک هتل در استانبول می تواند کار سختی باشد؛ چون تنها در همین شهر، بیشتر از 700 هتل وجود دارد که هرکدام دسته بندی های خاص خودشان را دارند و متناسب با آن نیز، امکانات و قیمت های متفاوتی به مسافران ارائه می دهند.

هتل تانگو تکسیم، از خیابان استقلال شهر استانبول (خیابان Taksim)، تقریبا 500 متر فاصله دارد. این هتل در منطقه ی شیشلی شهر استانبول قرار گرفته و تا میدان تکسیم نیز تقریبا 2400 متر فاصله دارد. لازم به ذکر است که این هتل تا نزدیکترین فرودگاه شهر استانبول، چیزی حدود 37 کیلومتر فاصله دارد. همچنین مسافرانی که قصد دارند با وسایل نقلیه ی عمومی به گشت و گذار در شهر استانبول بپردازند باید بدانند که هتل The Tango Taksim، فقط حدود 400 متر با ایستگاه متروی عثمان B فاصله دارد.

البته لازم به ذکر است که ایستگاه تراموای تکسیم، در مقایسه با ایستگاه متروی میدان تکسیم، به این هتل نزدیک تر است و شما می توانید از تراموای شهری نیز برای جا به جایی استفاده کنید. مانند اکثر هتل های دنیا، ساعت چک-این (تحویل گرفتن اتاق) اتاق ها در این هتل ساعت 2 بعد از ظهر، و ساعت چک-اوت (تحویل و تخلیه ی اتاق) هم، ساعت 12 ظهر می باشد.

اگر شما هم قصد دارید برای دادن تست بیومتریک کانادا به شهر استانبول سفر کنید، هتل چهار ستاره ی تانگو تکسیم میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد، در ادامه قصد داریم به بررسی جزئی تر این هتل بپردازیم و امکانات آن را برای شما شرح دهیم؛ با ما همراه باشید.

امکانات و خدمات هتل آپارتمان تانگو تکسیم

هتل تانگو تکسیم از امکانات رفاهی نسبتا خوبی برخوردار می باشد؛ برای مثال مسافران می توانند در این هتل از خدماتی مانند سرویس شاتل، وای فای رایگان، صرافی و خشکشویی استفاده کنند. اتاق های این هتل، سیستم های سرمایشی و گرمایشی و سیستم تهویه ی مطبوع خوبی دارند. این هتل امکانات دیگری نیز دارد که برای استفاده از آن ها باید سورشارژ بدهید؛ برای مثال استفاده از میز اتو و یا دستگاه های فتوکپی برای کپی گرفتن از مدارک، نیازمند پرداخت شارژ می باشد. این هتل یک رستوران با ظرفیت هفتاد نفر نیز دارد که می توانید در آن جا، صبحانه، ناهار و یا شام خود را صرف کنید.

در ادامه امکاناتی از این هتل را به صورت تیتر وار برای شما آورده ایم؛

  • هتل تانگو تکسیم، 32 اتاق دارد.
  • روزانه تمام اتاق های این هتل نظافت می شوند.
  • مسئولین هتل برای مسافرانی که با تور به این شهر و این هتل می آیند، ترانسفر فرودگاهی در نظر گرفته اند.
  • میز پذیرش هتل تانگو تکسیم به صورت شبانه روزی فعالیت می کند و از این رو ساعات ورود و خروج محدودیتی ندارد.
  • در لابی این هتل، سرویس چای و قهوه وجود دارد.
  • به منظور افزایش امنیت محوطه ی هتل تانگو تکسیم، برای این هتل دربان و نگهبان قرار داده شده است.
  • وجود روزنامه ی رایگان در لابی هتل، وای فای رایگان و همچنین بوفه ی صبحانه نیز از دیگر امکانات این هتل است.

اتاق های هتل آپارتمان  تانگو تکسیم

اتاق های این هتل، تنها بر اساس تعداد تخت ها تقسیم بندی می شوند و همه ی آن ها تقریبا از امکانات رفاهی مشابهی برخوردار هستند. همان طور که در بالا نیز گفته شد، این هتل آپارتمانی 32 اتاق دارد و اتاق های آن یک تخته، دو تخته، سه تخته، اتاق خانواده و اتاق کانکت هستند.

شاید تنها چیزی که بتوان برای نقاط ضعف اتاق های این هتل از آن یاد کرد، عدم وجود پنجره و یا بالکن برای هر اتاق است؛ متاسفانه این هتل آن قدر ارتفاع زیادی ندارد که بخواهید دنبال ویوی بسیار زیبایی رو به شهر استانبول از آن بگیرید. چشم انداز این ساختمان، نهایتا به خیابان های باریک استانبول ختم می شود که خود این موضوع می تواند یک پوئن منفی برای این هتل باشد.

اتاق های هتل تانگو تکسیم، همگی دستگاه تهویه ی هوای مطبوع، گاوصندوق، تلویزیون، کمد دیواری، کتری برقی، سشوار، مینی بار، سرویس بهداشتی، حمام، چای ساز و قهوه ساز دارند. لازم به ذکر است که همه ی این اتاق ها از نظر صدا عایق هستند.

به طور کلی اتاق های این هتل، در چهار دسته ی Single، Double، Triple، و Twin/Double قرار می گیرند.

فاصله هتل آپارتمان The Tango Taksim از مکان های مهم استانبول

یکی از بهترین مزیت های این هتل آپارتمانی، قرار گیری آن در نزدیکی خیابان و میدان تکسیم استانبول است؛ هتل تانگو تکسیم تنها 200 متر تا حمام ترکی گالاتاسرای استانبول فاصله دارد. ساکنان و مهمانان این هتل می توانند با صرف مدت زمان کوتاهی برای پیاده روی، خود را به رستوران های خیابان استقلال برسانند و از غذاهای معروف محلی کشور ترکیه و تنقلات مختلف آن ها استفاده کنند.

این هتل همچنین فاصله ی کمی تا مناطق دیدنی و توریستی استانبول دارد؛ برای مثال می توانید با اقامت داشتن در هتل تانگو تکسیم، به راحتی به مکان هایی مانند کاخ دلماباغچه، بازار ادویه، موزه ایاصوفیه، ستون کنستانتین، برج گالاتا و میدان تکسیم بروید.

در ادامه فاصله ی هتل The Tango Taksim تا مراکز و مکان های مهم شهر استانبول را برای شما آورده ایم :

  • فاصله ی هتل تا موزه ی رقص درویش ها، تقریبا 14 دقیقه پیاده روی دارد.
  • فاصله ی هتل تا یادبود جمهوریت شهر استانبول، 18 دقیقه پیاده روی است.
  • برای رسیدن به موزه ی هنری پرا به صورت پیاده، تقریبا 21 دقیقه پیاده روی لازم است.
  • این هتل تا کاخ دلمه باغچه، 25 دقیقه فاصله دارد.
  • فاصله ی هتل تانگو تکسیم تا جواهیر استانبول، 31 دقیقه پیاده روی.
  • با صرف 39 دقیقه پیاده روی، می توانید به برج های ترامپ در شهر استانبول برسید.
  • هتل تانگو تکسیم شهر استانبول، تا موزه باستان شناسی استانبول، 10.8 کیلومتر، تا اسکدار 17.9 کیلومتر و تا پارک ماچکای این شهر، حدود 31.2 کیلومتر فاصله دارد.