هتل تکسیم گونن Taksim Gonen

هتل تکسیم گونن استانبول (Taksim Gonen Hotel) یک هتل چهار ستاره در منطقه تکسیم استانبول در کشور ترکیه است . قیمت رزرو تور و اتاق در هتل چهار ستاره تکسیم گونن استانبول بسته به تاریخ متفاوت و در از طریق شرکت بیسان گشت قابل استعلام است. نزدیک ترین مرکز خرید به هتل تکسیم گونن استانبول مرکز خرید دمیرورن استقلال مال است و این هتل با میدان تکسیم استانبول 0.2 km فاصله دارد. از نظر مسافران هتل تکسیم گونن استانبول بیشترین امتیاز این هتل مربوط به موقعیت (9 از 10) و کمترین امتیاز این هتل صبحانه (7.5 از 10) می باشد . این هتل میانگین امتیاز کلی عالی ( از 10) را کسب کرده و ارزش خرید آن ( از 10) می باشد. از جمله امکانات هتل تکسیم گونن استانبول می توان به سرویس اتاق ، بار ، مرکز تناسب اندام ، اتاق های سیگار ممنوع ، 3 شاتل فرودگاه ، فامیلی روم ، اینترنت ، اسپا ، استخر ، اشاره کرد.

هتل 4 ستاره تکسیم گونن ( Taksim Gonen) از جمله هتل های 4 ستاره در قلب استانبول و در فاصله ای کمتر از 100 متر از میدان تکسیم استانبول واقع شده است  .این هتل از جمله هتل های 4 ستاره پر طرفدار در بین ایرانیان می باشد که به علت تمیزی و موقعیت خوب آن طرفداران زیادی را ب خود جلب کرده است .

امکانات هتل تکسیم گونن استانبول :

به طور کلی هتل تکسیم گونن دارای 157 اتاق با تایپ های مختلف دارد که از اتاق های استاندارد شروع و بنا به بالا رفتن تایپ اتاق قیمت رزرو هتل گونن نیز افزایش پیدا می کند . خدمات هتل شامل اتاق بسیار لوکس، رستوران و بار/ سالن، خدمات آبگرم(حمام ترکی، سونا، ماساژ درمانی)، استخر سرپوشیده، کلوپ شبانه، بوفه صبحانه رایگان، باشگاه تناسب اندام، پارکینگ رایگان، خدمات اتاق، مرکز کنفرانس تجاری، شاتل فرودگاه، رایگان فای، میز جلو 24 ساعته، قهوه و چای در یک منطقه مشترک، سرویس خشکشویی اشاره کرد.

که می تواند انتخاب بسیار خوبی برای مسافران  تور استانبول باشد

اتاق های هتل تکسیم گونن استانبول:

تمامی اتاق های هتل دارای سیستم تهویه و گرمایش و سرمایش برای فصول مختلف، تلویزیون متصل به ماهواره ، سرویس توالت و حمام که بنا به تایپ اتاق می تواند سایز حمام ها متفاوت باشد . شارژ رایگال لوازم حمام و چای و قهوه و بطری آب معدنی به صورت روزانه ، سشوار ، حوله ، مینی بار ، مبلمان درون هر اتاق، و انواع تخت ها بنا به ظرفیت اتاق و تایپ اتاق که شامل اتاق با تخت سینگل ، تخت دبل ، تخت تویین ، تخت های بزرگ و به اصطلاح کینگ بد و نوع اتاق می تواند اتاق های اکونومی ، استاندارد ، دیلاکس باشد از دیگر امکانات اتاق های هتل تکسیم گونن می باشد . دیزاین اتاق ها نیز متفاوت است و معمولا در رنگ های متفاوت وجود دارد .

فاصله هتل تکسیم گونن تا اماکن مختلف در استانبول:

علاقمندان به پیاده روی می توانند از هتل گنن تا میدان تقسیم 3دقیقه، مادام تیساده استانبول 9، دانشگاه صنعتی استانبول 11، ودافون آرنا 13، کلیسای سنت آنتونی Padua 14، موزه بی گناه 14، خیابان فرانسوی 15، کاخ Dolmabahce 21، برج گالاتا 24، مرکز خرید و سرگرمی استانبول Cevahir 41 دقیقه پیاده روی نمایند.