هتل کنراد Conrad

موقعیت هتل :

این هتل جذاب یکی از زیباترین مکانهای لوکس در مرکز شهر، در مجاورت کاخ ییلدیز و با ویو خیره کننده از استانبول و تنگه بسفر است. این هتل زیباوخانوادگی یکی ازهتلهای لوکس درمنطقه اروپایی شهراست . نزدیک به دلمه باغچه، بازار بزرگ، ایاصوفیا، تعدادی از مراکز خریدو پل به سمت منطقه آسیایی شهر است. فرودگاه آتاتورک حدود ۲۲ کیلومتر و فرودگاه صبیحا ۴۵کیلومتر ازهتل فاصله دارد.

امکانات هتل :

این هتل دارای ۵۹۰ اتاق است که شامل ۳۵ سوئیت، ۲۴۵ اتاق تک نفره و ۲۴۹ اتاق دو نفره است که در ۱۴ طبقه واقع شده و با آسانسور قابل دسترسی هستند. کارکنان در پذیرش بسیار صمیمی هستندو خوشحال خواهندشدکه بتوانند به سوالات مهمانان پاسخ دهند.

خدماتی نظیر رختکن، صندوق امانات و خدمات مبادله ارز، امکان اقامت راحت را فراهم می کند. دسترسی به اینترنت وای فای (با هزینه) می تواند مهمانان را در هنگام تعطیلات آنلاین کند. باغ هتل یک فضای اضافی برای استراحت و آرامش را در فضای باز فراهم می کند.

امکانات اضافی شامل یک اتاق تلویزیون است. مهمانانی که با طریق ماشین می آیند می توانند وسایل نقلیه خود را در گاراژ یا پارکینگ پارک کنند. خدمات و امکانات دیگر شامل خدمات پزشکی، خدمات اتاق (با هزینه)، خدمات خشکشویی، آرایشگاه و اتوبوس هتل می باشد.

اتاق های هتل:

تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی جهت اطمینان از اینکه اتاق ها دمای مناسب را حفظ می کنند درنظرگرفته شده اند. بعضی از اتاقها دارای بالکن هستند. تخت کودک را می توان برای مهمانان جوان درخواست کرد. سشوار و مینی بار نیز در دسترس هستند. امکانات اضافی شامل یخچال، یخچال کوچک و ایستگاه چای / قهوه ، خط تلفن مستقیم، تلویزیون با کانال های ماهواره ای / کابلی، رادیو و وای فای و دمپایی می باشد. حمام به سشوار و حوله ، دوش و وان مجهز شده اند. مهمانان همچنین می توانند اتاق های راحتی برای صندلی چرخدار را با حمام های قابل دسترس با صندلی چرخدار رزرو کنند.

ورزش/سرگرمی :

در حالی که بزرگ ترها در حال شنادر فضای بازهستند، کودکان می توانند در منطقه شنا خود از آب پرتقال لذت ببرند. یک استراحت کوتاه یا یک بعد از ظهرکامل در تراس آفتاب باچتر و صندلی های آفتاب گیری ، برای مهمانان هتل بسیاردلچسب است . برای کسانی که مایل به فعالیت در تعطیلات هستند، می توانند ازبازی تنیس لذت ببرند. اتاق فیتنس دارای تجهیزات کامل است. امکانات ورزشی ورفاهی هتل شامل سونا، حمام بخار، ماساژ و سولاریوم است. مهمانان همچنین می توانندباهزینه، از حمام و سالن زیبایی استفاده کنند. والدین می توانند در حالی که بچه ها در یک برنامه جذاب پر از فعالیت های سرگرم کننده شرکت می کنند، ازخستگی ها آزادشده واستراحت کنند.

پذیرایی و غذا  :

امکانات مختلف ناهار خوری در دسترس است، از جمله یک کافه و یک کافی شاپ. مهمانان می توانند غذاهای خوشمزه خود را در رستوران غیر سیگاری که دارای تهویه مطبوع و منطقه جداگانه برای سیگاریهاست،میل نموده ولذت ببرند. اقامت+ صبحانه به عنوان یک گزینه غذایی ارائه می شود. در صبحانه و ناهار، مهمانان با بوفه عالی ازخود پذیرایی می کنند. غذاهای مختلف را می توان به صورت الاکارته(انتخاب دلخواه) برای ناهار و شام سفارش داد.

پرداخت در هتل :

کارت های اعتباری مورد پذیرش در هتل : امریکن اکسپرس ، ویزا ، دیترزکلاب، جی سی بی و مستر کارت می باشند